Aanbieding website VoucherVandaag viert feest! Er werd gisteren namelijk voor de miljoenste keer een bestelling geplaatst bij de webwinkel. Oprichters Tino Oostdam en Wilfred Neuteboom zijn uiteraard erg trots op deze bijzondere mijlpaal. VoucherVandaag trakteert dagelijks op nieuwe dagaanbiedingen en biedt haar klanten daarnaast een uitgebreid aanbod van populaire en trendy producten in verschillende categorieën. Voor ieder wat wils dus!
Steeds meer koopjesjagers weten de website van VoucherVandaag te vinden. Dat blijkt wel uit de bijzondere mijlpaal die gisteren werd behaald door de webshop uit Nieuw-Vennep. Er werd voor de miljoenste keer een order geplaatst op VoucherVandaag.nl. Wie had dit succes kunnen verwachten toen de webshop in 2012 startte in een woonkamer op zeven hoog! VoucherVandaag is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de meest bekende webshops van Nederland met dagelijks nieuwe dagaanbiedingen en een breed scala aan producten voor zeer scherpe prijzen.
Het team van VoucherVandaag is erg trots op het bereiken van 1 miljoen bestellingen. "Het is een bijzonder mooie mijlpaal die we behaald hebben met een team van gemotiveerde medewerkers. Het oorspronkelijke idee om kortingsvouchers voor winkels te verkopen kon al snel in de spreekwoordelijke ijskast en alleen de naam herinnert ons hier nog dagelijks aan. Door zelf in te kopen bij fabrikanten hebben we onze prijzen zeer laag kunnen houden. Dagelijks plaatsen we de nieuwste, populairste en meest trendy producten op de site. Ons assortiment is in de loop der jaren aanzienlijk gegroeid, aldus Tino Oostdam, medeoprichter van VoucherVandaag, die de aanbieding website in 2012 samen met Wilfred Neuteboom lanceerde.
"Het is helemaal bijzonder dat we deze mijlpaal autonoom hebben bereikt zonder inbreng van extern kapitaal. We zijn het bedrijf gestart nadat we beide meegedragen hadden aan het succes van o.a. VakantieVeilingen. Gezien onze aanzienlijke omzetgroei in 2017 behoren we momenteel tot de top 125 webshops in Nederland en voor 2018 verwachten we wederom een aanzienlijke omzetgroei. De missie ‘het persoonlijke, betrouwbare en prettige gevoel van kopen in een winkel maar dan wel voor een online prijs’ staat daarbij centraal, aldus Neuteboom.
Afgelopen jaar heeft VoucherVandaag een extra magazijn in gebruik genomen om het groeiende aantal orders zo snel en goed mogelijk te verwerken. Deze ruimte was in de november- en decemberperiode volop in gebruik. De webshop brak toentertijd meerdere records qua bestellingen en verzendingen. Om klanten nog beter van dienst te zijn is VoucherVandaag onlangs overgestapt naar DHL als verzendpartner, waarmee pakketten ook ‘s avonds en op zaterdag kunnen worden bezorgd.
Geplaatst op 21 maart 2018
Deel dit bericht